دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

100 % تست شده و به همراه لینک دانلود مستقیم

دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

100 % تست شده و به همراه لینک دانلود مستقیم

دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

تمامی بازی هایی که در این سایت قرار می گیرند با لینک مستقیم بوده و تمامی بازی ها تست شده و فشرده توسط rar می باشد.
برای استخراج فایل ها همان برنامه winrar کافی است و با سرعت بالا استخراج صورت می گیرد.
بازی های کامپیوتر به دلیل حجم بسیار بالایی که نسبت به بازی های اندروید دارند،استخراج توسط برنامه KGB اتفاق می افتد که با دانلود بازی ، این برنامه نیز در آن قرار دارد و بعضی از بازی های کامپیوتر نیز بدون استفاده از این نرم افزار فشرده شده اند.بازی ها به صورت فوق العاده ای فشرده شده اند پس باید سیستمی قوی داشته باشید و هرگونه آسیب و یا صدمه به سیستم هیچ ربطی به سایتfeshorde.blog.ir ندارد.

دانلود بازی minecraft برای کامپیوتر فقط 5 مگابایت

حجم اورجینال : 250 مگابایت

اگر قادر به دانلود با این حجم نیستید ، این بازی را تنها با صرف 5 مگابایت دانلود کنید و لذت ببرید.


Minecraft یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید  بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید .


  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • High Compressed games