دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

100 % تست شده و به همراه لینک دانلود مستقیم

دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

100 % تست شده و به همراه لینک دانلود مستقیم

دانلود بازی های فوق فشرده با حجم استثنایی

تمامی بازی هایی که در این سایت قرار می گیرند با لینک مستقیم بوده و تمامی بازی ها تست شده و فشرده توسط rar می باشد.
برای استخراج فایل ها همان برنامه winrar کافی است و با سرعت بالا استخراج صورت می گیرد.
بازی های کامپیوتر به دلیل حجم بسیار بالایی که نسبت به بازی های اندروید دارند،استخراج توسط برنامه KGB اتفاق می افتد که با دانلود بازی ، این برنامه نیز در آن قرار دارد و بعضی از بازی های کامپیوتر نیز بدون استفاده از این نرم افزار فشرده شده اند.بازی ها به صورت فوق العاده ای فشرده شده اند پس باید سیستمی قوی داشته باشید و هرگونه آسیب و یا صدمه به سیستم هیچ ربطی به سایتfeshorde.blog.ir ندارد.

دانلود بازی watch dogs برای کامپیوتر فقط 45 مگابایت

دانلود فقط با حجم 45 مگابایت

حجم پس از استخراج : 7000 مگابایت (7GM)

برای دانلود watch dogs  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


توجه: به علت اینکه حجم بازی بیش از 30 مگابایت بود لینک دانلود بازی بر روی سرور PICOFILE قرار گرفت.


feshorde.blog.ir


Watch Dogs جدید ترین IP کمپانی بزرگ Ubisoft در سبک Open-World یا همان جهان آزاد و اکشن برای PC است که فروش باورنکردنی را در تاریخ بازی ها رقم زده است. با اینکه بازی سگ های نگهبان از طرف منتقدان بسیار مورد توجه قرار نگرفت و متای ۸۲/۱۰۰ را نسیب خود کرد، اما از فروش و طرفداران آن کم نشد و باعث تحسین بسیاری از بازیکنان در بین بازی های جدید یوبیسافت شده است.

Aiden شخصیت اصلی بازی Watch Dogs محسوب می شود که در گذشته، دخترش Lisa در یک تصادف که توسط سیستم های نظارتی به صورت عمدی تدارک دیده شده بود، به قتل می رسد و از همان روز تصمیم می گیرد تا علیه این سیستم های کثیف که برای رسیدن به اهداف خودشان دست به هر کاری می زنند و مهره های سوخته را به راحتی در Watch Dogs از میدان به در می کنند، مقابله کند و از علم هک و مهارت تیراندازی خود در این راستا کمک بگیرد

برخی از افراد و دوستانتان هم هستند که از این سیستم ها بسیار ناراضی اند و برای تحقق بخشیدن به هدف اصلی کمکتان می کنند اما برخی دیگر نیز از پشت خنجر می زنند و باعث مشکلاتی می شوند. تلفن همراه هوشمند در Watch Dogs و دانش Hacking مهم ترین سلاحیست که در این بازی می توانید از آن بهره ببرید و به دوربین های مخفی، موبایل شهروندان و حتی ATM بانک ها نفوذ کنید و در جهت راهبرد اهدافتان استفاده نمایید. با توجه به این که بازی Watch Dogs یک عنوان جهان آزاد است، هر کاری که به ذهنتان می رسد، می توانید در شهر بزرگ شیکاگو انجام بدهید. این شهر به قدری وسیع است که حدود پنج سال طول کشیده تا این شهر با جزئیات کامل در Watch Dogs شبیه سازی شود. هم چنین بیش از سه هزار NPC یا شخصیت در این بازی وجود دارند و طبق گفته های کمپانی سازنده، امکان ندارد بیشتر از یک بار با یک کاراکتر تکراری مواجه شوید.

 feshorde.blog.ir


آموزش نصب : فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و فایل exe را اجرا کنید.

ممکن است آنتی ویروس شما فایل exe را ویروسی نشان دهد بعضی از 

آنتی ویروس ها اینگونه فایل ها را ویروسی نشان می دهند و برای دریافت شماره

سریال , این v برنامه v دانلود کنید.

دریافت

حجم: 6.56 مگابایت